توضیحات مختصری درباره تلگرام:
تلگرام یک برنامه پیام رسان سریع است که در اگست سال ۲۰۱۳ میلادی توسط دو بردار روسی به نام  Nikolai و Pavel Durov  منتشر شد .
این دو برادر روسی بنیان گذار بزرگ ترین شبکه اجتماعی روسی VK هستن . پروژه تلگرام یک پروژه غیر تجاری مستقر در برلین آلمان هست و اینطور که در ویکی پیدیا نوشته شده هیچ ربطی به شبکه اجتماعی VK نداره . در اکتبر ۲۰۱۳ برنامه تلگرام به طور روزانه ۱۰۰ هزار کاربر فعال داشت و در ۲۴ مارچ ۲۰۱۴ تلگرام اعلام کرد که تعداد کاربران فعال تلگرام به ۱۵ میلیون نفر در روز رسیده ! برنامه تلگرام در چند نسخه منتشر شده : اندروید ، iOS ، ویندوز فون ، نسخه دسکتاپ برای ویندوز ، لینوکس و مک و همینطور نسخه وب .
برای اطلاعات بیشتر از تلگرام به این آدرس می توانید مراجعه کنید.
www.amin-emami.xzn.ir/Telegram.html

حال بعد از آشنایی مختصر از این نرم افزار می خواهم نحوه Add کردن دوستان و آشنایان توسط نسخه دسکتاپ برای ویندوز را برای شما آموزش دهم.

خوب برای Add کردن باید مطابق دستورات زیر عمل کنید.
  • ابتدا باید مطابق تصویر زیر روی گزینه Contacts کلیک کرده.

  • سپس مطابق تصویز زیر پنجره ای برای شما باز خواهد شد.و در آن روی گزینه Add Contact کلیک کنید.

  • سپس با کلیک کردن روی گزینه Add Contact پنجره جدیدی مطابق شکل زیر باز خواهد شد.که باید نام و نام خانوداگی و مهم تر از همه شماره تلفنی که دوستتان در تلگرام با آن شماره عضو شده است را در فرم وارد نمایید.البته نام و نام خانوادگی بطور دلخواه است یعنی هر اسمی می توانید وارد کنید.

  • سپس وقتی که نام و نام خانوادگی و مهم تر از این دو شماره را بطور صحیح وارد کردید رو گزینه Create کلیک کنید تا دوستتان Add شده و در اددلیستتان قرار بگیرد.بهتر است که شماره را بطور صحیح مثل :*******98914+ وارد نمایید.مطابق شکل زیر:

  • اگر با زدن گزینه Create دوستتان به اددلیستتان اضافه شد یعنی نتیجه موفقیت آمیز بوده ولی اگر با تصویر زیر مواجه شدید نشانگر این است که فرد مورد نظر در تلگرام عضو نیست.

  • حال اگر اطمینان دارید فرد مورد نظر در تلگرام عضو است و گمان می برید که شما شمار ه موبایل را اشتباه وارد کردید گزینه Try other را بزنید تا به فرم وارد کردن اسامی باز گردید.ولی اگر مطمئن هستین که شماره را درست وارد کردین و فرد مورد نظر در تلگرام عضو نیست گزینه Cancel را بزند و به عملیات Add کردن خاتمه دهید.
-اگر در Add کردن با مشکل خاصی روبرو شدید اطلاع دهید تا در صورت امکان مشکل را برطرف کنیم.


اطلاع رسانی از طریق فرم ارسال زیر.

توجه :بازدید کننده عزیز اگر احساس می کنید که در آموزش ایراد یا نواقصی وجود دارد حتماء از طریق فرم تماس زیراطلاع دهید و با ارئه عنوان عیب و نواقص این آموزش مارا در تصحیح مطالب یاری کنید.
همچنین دیدگاه خود را نیز از طریق همین فرم تماس اطلاع  دهید.
-شما عزیزان می توانید هم با فرم تماس زیر با نویسنده در تماس باشید.

ربات وبلاگ را در تلگرام دنبال کنید : Amin_EmamiBot@

(آزمایشی)


آخرین بروز رسانی در یکشنبه ، 22 آذر 1394